План заходів в рамках проекту «СТОП булінг!» та сам проект
План
заходів в рамках проекту «СТОП булінг!»
у Королівській загальноосвітній школі І-ІІІ
у 2019 – 2020 навчальному році
|
ПРОЕКТ
«СТОП БУЛІНГ!»
2019-2024
Мета проекту:
· сприяти розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального та морального потенціалу; формуванню особистості патріота України, гідного громадянина, який усвідомлює свою приналежність до сучасної Європейської цивілізації;
· скоординувати зусилля педагогічної, батьківської громадськості для попередження булінгу, протиправних дій та вчинків серед здобувачів освіти;
· організувати профілактичну роботу на основі глибокого вивчення причин і умов, які сприяють скоєнню здобувачами освіти правопорушень;
· забезпечити організацію змістовного дозвілля й відпочинку;
· поліпшити роботу психологічної служби, головну увагу приділити соціально-психолого-педагогічній допомозі здобувачам освіти та їхнім батькам, захисту прав та інтересів неповнолітніх;
· налагодити правову пропаганду й освіту через наочну агітацію та шкільну газету;
· сприяти розвитку інформаційно-комунікаційних та комунікативних компетентностей учасників освітнього процесу.
Шляхи реалізації проекту
№ |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
Забезпечення реалізації проекту |
1 |
Ознайомити вчителів із завданням розвитку комунікативних та інформаційно-комунікаційних компетенцій здобувачів освіти в умовах особистісно-зорієнтованого і діяльнісного підходів у виховній роботі |
Вересень 2018 р. |
|
Нарада при заступнику директора з виховної роботи |
2 |
«Комунікативна культура як сукупність знань, умінь, навичок забезпечення взаємодії людей у конкретній соціокультурній ситуації» |
Січень 2019 р. |
|
Педагогічна рада |
3 |
Розглянути стан роботи з профілактики правопорушень в учнівському середовищі |
2018-2019 рр. |
|
Наради , засідання педагогічної ради, накази |
4 |
Вивчити стан та поширеність дитячої бездоглядності та безпритульності |
2019-2020рр. |
|
Збір інформації |
5 |
«Запровадження в освітній процес здоров’язберігаючих технологій, створення безпечних умов» |
2018-2019 рр. |
|
Семінар |
6 |
Продовжити вивчення на уроках правознавства Законів України, статей Конвенції ООН. Інших документів щодо даного проекту |
2018-2025 рр. |
|
Уроки правознавства, виховні години |
7 |
Аналіз результатів педагогічного процесу з метою виявлення загальних та окремих проблем у виховній роботі |
Вересень 2018-2019 рр. |
|
Довідки, накази по школі |
8 |
Взаємовідвідування уроків, виховних заходів з метою запозичення кращого досвіду реалізації проблеми та наступним аналізом |
2018-2025 рр. |
|
Засідання методичного об’єднання |
9 |
Брати участь у щорічних конкурсах дружин юних пожежників та юних інспекторів руху |
2018-2025 рр. |
|
Підготовка та участь у щорічних конкурсах |
10 |
Розробити заходи щодо профілактики дитячої бездоглядності та безпритульності, правової та психологічної підтримки дітей та підлітків, які потрапили в складні соціальні умови |
2018-2019 рр. |
|
Виконання заходів |
11 |
Підготувати банк розробок виховних заходів із правознавства, з проблем профілактики злочинності, наркоманії, алкоголізму серед дітей та підлітків, з питань запобігання транспортного травматизму серед дітей та пожежної безпеки |
2019-2020 рр. |
|
Створення методичних матеріалів |
12 |
Проводити зустрічі з підлітками з метою профілактики правопорушень та навчання правильної поведінки в кризових ситуаціях |
2018-2025 рр. |
|
Засідання ради профілактики |
13 |
Проводити моніторинги щодо проявів насилля над дітьми, бездоглядності, правопорушень серед неповнолітніх і рівня обізнаності дітей та учнівської молоді з питань негативного впливу на життя й здоров'я алкоголю, тютюну, наркотиків |
2018-2025 рр. |
|
Наради при заступнику директора з виховної роботи |
14 |
Залучення здобувачів освіти до активного громадського життя й запобігання антисоціальній поведінці та організувати проведення рейдів з питань запобігання негативним проявам у молодіжному середовищі |
2018-2025 рр. |
|
Участь у Всеукраїнських акціях «Життя без тютюнопаління», «Стоп наркотикам!» тощо |
15 |
«Розвиток комунікативних компетенцій здобувачів освіти у позаурочній діяльності» |
2021-2022 рр. |
|
Педагогічна рада |
16 |
«Формування культури спілкування,безпечного толерантного середовища та інформаційної культури учасників освітнього процесу» |
2020-2021 рр. |
|
Конференція |
17 |
Переглянути й доповнити Правила внутрішнього розпорядку з метою максимального гарантування безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу |
2019-2020 рр. |
|
Проведення Тижнів безпеки життєдіяльності |
18 |
Активізувати діяльність педагогічного колективу з органами самоврядування з формування в дітей і молоді духовності, моральної культури, толерантності, уміння жити в громадянському суспільстві |
2018-2025 рр. |
|
Проведення батьківських лекторіїв, спільних виховних заходів |
19 |
Забезпечити розвиток гурткової роботи, організованого дозвілля; сприяти участі кожного педагогічного працівника у виховній, гуртковій та позанавчальній роботі |
2018-2025 рр. |
|
Робота гуртків,факуль-тативів, секцій |
20 |
Розробити методичні рекомендації щодо організації роботи в закладі із запобігання злочинності й правопорушень серед дітей і підлітків, дитячої бездоглядності, бродяжництва та жебрацтва |
2018-2025 рр. |
|
Видання методичних рекомендацій |
21 |
Проводити семінари-тренінги за участю адміністрації, практичного психолога, соціального педагога та класних керівників із питань профілактики насильства, жорстокості та впливу сучасних телекомунікаційних технологій на психіку дітей, організації дієвої антитютюнової, антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди, тактики поведінки з дітьми, які підозрюються у вживанні алкогольних, наркотичних та психотропних речовин |
2018-2025 рр. |
|
Проведення просвітницьких заходів, семінарів-тренінгів |
22 |
Продовжувати впровадження в практику роботи школи комплексної програми щодо формування навичок здорового способу життя |
2018-2025 рр. |
|
За планом роботи школи |
23 |
Організовувати зустрічі дітей та підлітків із представниками поліції, інспекторами служби у справах неповнолітніх |
2018-2025 рр. |
|
Організація та проведення зустрічей |
24 |
Проводити виховні заходи на правову тематику, круглі столи, конференції |
2018-2025 рр. |
|
Організація та проведення заходів |
25 |
Медичній сестрі під час медичного огляду виявляти дітей і підлітків, схильних до вживання алкоголю та наркотичних речовин |
2018-2025 рр. |
|
Проведення медичних оглядів та рейдів по закладу |
26 |
Із метою превентивного виховання школярів сприяти використанню в просвітницькій роботі наочності, навчальних відеофільмів, які сприяють здоровому способу життя |
Постійно |
|
За планом роботи школи |
27 |
Оформити в бібліотеці виставку літератури про шкідливість наркотичних засобів, психотропних речовин та алкоголю |
2018-2025 рр. |
|
Оформлення виставки літератури |
28 |
Сприяти розвитку особистості дитини, формування її інтелектуального та творчого потенціалу, формування патріота України |
2018-2025 рр. |
|
За планом виховної роботи |
29 |
Продовжити роботу над підвищенням психологічної і професійної компетентностей, опанування інноваційними методами й технологіями надання психологічних послуг. |
2018-2019 рр. |
|
Тренінги, семінари |
|
|
|
|
|
31 |
Формування інформаційної та комунікаційної культури учасників освітнього процесу |
2019-2022 рр. |
|
Наради, виховні заходи |
32 |
Організація та проведення виховних заходів, спрямованих на розвиток комунікації, навичок роботи в групі, самопрезентації, ораторського мистецтва учнів. |
2019-2024 рр. |
|
Освітня діяльність |
33 |
Аналіз результатів роботи над проектом |
2024-2025 рр. |
|
Анкетування, засідання методичного об’єднання |
|
|
|
|
|
Очікувані результати:
· створення системи виховної та профілактичної роботи в закладі;
· усвідомлення дітьми негативного впливу на організм шкідливих речовин;
· організація змістовного дозвілля та відпочинку здобувачів освіти;
· допомога здобувачам освіти і їхнім батькам у захисті своїх прав та інтересів;
· навчання дітей знаходити вихід із кризових ситуацій та захищати себе від усіх видів насильства (булінгу);
· профілактика правопорушень і злочинності серед молоді;
· набуття досвіду інформаційно-комунікаційних та комунікативних компетенцій учасників навчально-виховного процесу;
· створення безпечного толерантного середовища;
· виховання соціально активної та комунікативної особистості з високим рівнем духовності і моралі.